Πόνος στην πλάτη: Πώς θα τον αντιμετωπίσετε

Περίπου 8 στους 10 ανθρώπους υποφέρουν σε κάποιο σημείο κατά τη διάρκεια της ζωής τους

Περίπου 8 στους 10 ανθρώπους υποφέρουν από πόνους στην πλάτη σε κάποιο σημείο κατά τη διάρκεια της ζωής τους.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό άρθρο που δημοσιεύτηκε στο iatropedia.gr, οι γυναίκες ιδίως είναι επιρρεπείς σε προβλήματα σωστής στάσης και πόνων σε μέση και πλάτη. Είτε ο πόνος στην πλάτη ή τη μέση σας είναι κάτι που σας συμβαίνει τακτικά είτε απλώς θέλετε να νιώσετε ανακούφιση για κάτι που προέκυψε τις τελευταίες ημέρες, δείτε μερικούς γρήγορους και εύκολους τρόπους να το πετύχετε.

Είναι γνωστό ότι το ασβέστιο είναι «κλειδί» για γερά οστά, αλλά Ιάπωνες ερευνητές βρήκαν και κάτι άλλο που χρειάζεστε: Τη βιταμίνη Κ. Πιστεύεται ότι η βιταμίνη Κ, που υπάρχει στο μπρόκολο, το σπανάκι και άλλα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου από τον οργανισμό και στην κατάθεσή του στα οστά, καθιστώντας τα πυκνότερα και πιο δυνατά. Με πιο δυνατά οστά στη σπονδυλική σας στήλη, θα έχετε λιγότερους πόνους στην πλάτη.

Επίσης καλό είναι να ελαφρύνετε τις τσάντες που μεταφέρετε συνεχώς μαζί σας, ενώ είναι σημαντικό να ξαπλώνετε σωστά όταν κοιμάστε. Το σκληρό στρώμα στο κρεβάτι δεν είναι απαραίτητα καλό για τα άτομα με πόνους στην πλάτη.

Πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Spine έδειξε ότι εκείνοι που κοιμούνται σε μαλακά στρώματα έχουν λιγότερους πόνους.