Το Υπουργείο ποτέ δεν θεώρησε ότι το σχολείο είναι μόνο εξετάσεις και κάποιοι άλλοι είναι που συνέχεια θέλουν να συζητούμε αυτό το πράγμα, ανέφερε ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας, Πρόδρομος Προδρόμου, ο οποίος εκτιμά πως είναι περιορισμένα τα περιθώρια διαλόγου με τους οργανωμένους μαθητές, σε σχέση με τα τετράμηνα.

Σε δηλώσεις του στο περιθώριο περιοδείας του στη Λεμεσό και ερωτηθείς κατά πόσο θα καλούσε την ΠΣΕΜ σε διάλογο, ο κ.Προδρόμου είπε πως “διάλογος με την οργάνωση των μαθητών έχει γίνει, τους έχω δει τον Δεκέμβριο”.

“Δυστυχώς, όμως, δεν υπάρχει διάθεση για διάλογο, υπάρχει μια άρνηση και μια θέση ότι δεν πρέπει να ισχύσει η νομοθεσία”, ανέφερε και υπέδειξε ότι ” τα περιθώρια για διάλογο είναι πολύ περιορισμένα”.

Μακάρι, συνέχισε, να είχαν κάνει εισηγήσεις, όπως έγιναν από τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς και “όπως έγιναν κατ` ιδίαν από πολλούς μαθητές και μαθήτριες”.

Λέγοντας ότι δεν θεωρεί χρήσιμη μια συνάντηση “για να πούμε ότι κάνουμε δημοψηφίσματα για να μην εφαρμόσουμε τους νόμους”, υπέδειξε ότι το σχολείο δεν είναι μόνο εξετάσεις.

” Το Υπουργείο ποτέ δεν θεώρησε ότι το σχολείο είναι μόνο εξετάσεις. Κάποιοι άλλοι είναι που συνέχεια θέλουν να συζητούμε αυτό το πράγμα”, είπε και πρόσθεσε “οι εξετάσεις έγιναν, τελείωσαν. Οι επόμενες θα γίνουν στο τέλος της σχολικής χρονιάς και τώρα είναι η ώρα για να γίνει δημιουργική εργασία και όχι να συζητούμε τα ίδια και τα ίδια”.

Αναφερόμενος στο θέμα της αξιολόγησης των μαθητών, στο πλαίσιο των τετραμήνων, ο Υπουργός Παιδείας είπε πως “υπάρχουν πολύ εποικοδομητικές εισηγήσεις από τις εκπαιδευτικές οργανώσεις, που στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό θα γίνουν δεκτές, ενώ σύγκληση υπάρχει, σε πολύ μεγάλο βαθμό, και με τους οργανωμένους γονείς”.

Κάποιες αποφάσεις, που είναι στη διακριτική ευχέρεια του Υπουργείου, θα εφαρμοστούν από φέτος, στο δεύτερο τετράμηνο, ενώ κάποιες άλλες αλλαγές όπου χρειάζεται αλλαγή στη νομοθεσία, θα προωθηθούν για να ισχύσουν από την ερχόμενη χρονιά, συμπλήρωσε.

Ρυθμίζοντας αυτά τα θέματα, τόνισε, “θα πρέπει να αφοσιωθούμε περισσότερο στην ουσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας”.