Προώθηση και του εσωτερικού τουρισμού της Λεμεσού

Του Χρήστου Χαραλάμπους


Κατεβάστε το  Dialogos App
Apple | Android | Huawei



Αδιαμφισβήτητο είναι το έργο που επιτελεί η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λεμεσού, αφού είναι γνωστό ότι από τον πρώτο καιρό της ίδρυσής της μέχρι και σήμερα αναλώνεται με εκπληκτικά οργανωμένο τρόπο (κι αυτό δεν είναι άσχετο με την κατάρτιση και τις ικανότητες των ανθρώπων που την στελεχώνουν) στην προώθηση των πλεονεκτημάτων που χαρακτηρίζουν την πόλη και την επαρχία, κατορθώνοντας να προσελκύει, σε σημαντικό βαθμό, το ενδιαφέρον των ξένων τουριστικών αγορών.

Ιδιαίτερα, θα πρέπει να πιστωθεί στην ΕΤΑΛ, η προβολή και ανάδειξη της Λεμεσού ως προορισμού εξειδικευμένου τουρισμού, κάτι που αποδεικνύεται ότι έχει φέρει σημαντικά αποτελέσματα, κυρίως σε ό,τι αφορά τους τομείς των πολιτικών γάμων, του θρησκευτικού και αθλητικού τουρισμού και αρκετών άλλων τομέων.

Και είναι βέβαιο ότι με την αναθέρμανση των τουριστικών σχέσεων που επιχειρείται τώρα, μέσα από τις επαφές που έγιναν στο Λίβανο, το Ισραήλ και βέβαια τη Βρετανία και μέσα από τις επαφές που θα ακολουθήσουν με άλλες χώρες, θα καταγραφούν στο τέλος της τουριστικής περιόδου καλά αποτελέσματα, δεδομένου ότι και οι βασικοί φορείς του τουριστικού προϊόντος της Λεμεσού, όπως είναι οι ξενοδόχοι και οι επιχειρηματίες στον τομέα της εστίασης, θα συμπεριφερθούν αναλόγως.

Όμως υπάρχει και κάτι άλλο στο οποίο θα έπρεπε να δοθεί περισσότερη βαρύτητα, όχι μόνο από την ΕΤΑΛ, αλλά γενικότερα από όλους τους φορείς του τουρισμού. Κι αυτό έχει να κάνει με την προώθηση του εσωτερικού τουρισμού, που μπορεί να επιτευχθεί μέσα από διαφόρους τρόπους.

Είναι γνωστό ότι οι Κύπριοι ταξιδεύουν και ξοδεύουν στα ταξίδια τους. Όχι μόνο κατά την καλοκαιρινή περίοδο, καθώς και με άλλες ευκαιρίες που προσφέρονται καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, αναζητώντας τη γνωριμία με αξιοθέατα ξένων χωρών αλλά, ενδεχομένως, πιο πολύ για την ψυχαγωγία και τη διασκέδασή τους, χωρίς βέβαια αυτό να είναι κατακριτέο.

Το γεγονός όμως ότι λίγο ή σε αρκετές περιπτώσεις και καθόλου δεν γνωρίζουν την Κύπρο και δεν ψάχνουν να βρουν τα όσα μπορεί να τους προσφέρει ο τόπος τους, αυτό θα πρέπει να προβληματίσει και να ενεργοποιήσει ουσιαστικά όλους όσοι έχουν την ευθύνη της προώθησης του τουρισμού. Ίσως θα ήταν αναγκαίο τόσο η ΕΤΑΛ όσο και οι συνεργαζόμενοι φορείς να δημιουργήσουν ένα τμήμα που να ασχολείται αποκλειστικά με την προώθηση του εσωτερικού τουρισμού δίνοντας ουσιαστικά οικονομικά και άλλα κίνητρα. Αν μη τι άλλο, οι Κύπριοι που θα κάνουν τουρισμό στον τόπο τους, θα καλύπτουν σε σημαντικό βαθμό τα κενά που δημιουργούνται σε κακές τουριστικές περιόδους.

Eιδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο, όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy.
Ακολουθήστε μας και στο Google News.

Κατεβάστε το  Dialogos App
Apple | Android | Huawei