Προβολή της τουριστικής Λεμεσού σε Ισραήλ, Αρμενία και Ιορδανία

Η πρωτοβουλία αναλήφθηκε και αυτή τη φορά από την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λεμεσού, στα πλαίσια των προσπαθειών που καταβάλλονται εδώ και αρκετούς μήνες για να κερδηθούν νέες αγορές για το τουριστικό προϊόν της Κύπρου

Για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που χα­ρακτηρίζουν την πόλη και την περιφέρεια της Λεμεσού, τα οποία την καθιστούν έναν από τους πιο ελκυστικούς ποιοτικούς του­ριστικούς προορισμούς, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν τουριστικοί πράκτορες και άλλοι επαγγελματίες του τουρισμού, σε μια σειρά από χώρες της Ανατολικής Μεσογείου και της Ασίας, οι οποίες ανέκαθεν επιδείκνυ­αν ενδιαφέρον για την Κύπρο και διατηρούν διαχρονικές σχέσεις, σε διάφορα επίπεδα, με τον τόπο και τον κόσμο του νησιού μας.

Η πρωτοβουλία αναλήφθηκε και αυτή τη φορά από την Εταιρεία Τουριστικής Ανά­πτυξης και Προβολής Λεμεσού, στα πλαίσια των προσπαθειών που καταβάλλονται εδώ και αρκετούς μήνες για να κερδηθούν νέες αγορές για το τουριστικό προϊόν της Κύπρου, ιδιαιτέρα μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία που έφερε τα πάνω κάτω στον τομέα των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου και του τουρισμού.

Ειδικότερα, η ΕΤΑΛ με τη συνεργασία και μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων της Λεμε­σού πραγματοποίησε επισκέψεις στο Ισραήλ, την Ιορδανία, αλλά και την Αρμενία, καθώς διοργανώθηκε στο Τελ Αβίβ, το Αμμάν και το Γερεβάν λεπτομερής παρουσίαση της σύγ­χρονης τουριστικής βιομηχανίας της Λεμε­σού μέσα από ένα εντυπωσιακό οπτικοακου­στικό υλικό.

Οι παρουσιάσεις έγιναν από τη διευθύ­ντρια της ΕΤΑΛ, Μαρία Στυλιανού Μιχαηλί­δου, ενώ στις εκδηλώσεις που διοργανώθη­καν στο Ισραήλ και την Ιορδανία παρέστησαν και προλόγισαν οι πρέσβεις της Δημοκρατίας στις δύο γειτονικές χώρες, Θεοδώρα Κωνστα­ντίνου και Μιχάλης Ιωάννου.

Πέρα από τη γενικότερη παρουσίαση της σύγχρονης Λεμεσού και των χαρακτηρι­στικών της που την καθιστούν αγαπημένο προορισμό, ιδιαίτερα για τους λεγόμενους ποιοτικούς ταξιδιώτες, παρουσιάστηκαν ει­δικότερα οι ξενοδοχειακές μονάδες Parklane, St. Raphael, Amara, Amathus, Four Seasons, Mediterranean, Columbia και City of Dreams Mediterranean, για τις οποίες επιδείχθηκε έντονο ενδιαφέρον καθώς, όπως επισημάν­θηκε, έχουν βάλει πολύ ψηλά τον πήχη σε ό,τι αφορά τις ανέσεις, την πολυτέλεια, την τεχνολογία, το σχεδιασμό και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, εδραιώνοντας τη Λεμεσό ως τουριστικό προορισμό υψηλών προδια­γραφών για επισκέπτες που αναζητούν την ποιότητα.

Οι παρουσιάσεις, τόσο της Λεμεσού όσο και ξενοδοχείων που συμμετείχαν, εντυπωσί­ασαν όχι μόνο τους επαγγελματίες του του­ρισμού, αλλά και τους bloggers και δημοσιο­γράφους που παρευρέθηκαν, όπως αναφέρει η κα Μιχαηλίδου, σημειώνοντας ότι σε όλους τους παρευρισκόμενους στις εκδηλώσεις προσφέρθηκε ειδικό πακέτο που περιελάμ­βανε προωθητικό υλικό για τα ξενοδοχεία και γενικότερα για τη Λεμεσό, καθώς και αναμνηστικά δώρα, ενώ στη διάρκεια των εκδηλώσεων έγιναν κληρώσεις για πολυή­μερες διακοπές σε πολυτελή ξενοδοχεία της Λεμεσού.

Να σημειωθεί ότι οι προσπάθειες της ΕΤΑΛ που γίνονται με την υποστήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού, θα συνεχιστούν και στους επόμενους μήνες σε άλλες χώρες, με στόχο να διασφαλιστεί η θέση της Λεμε­σού ως αγαπημένου τουριστικού προορισμού καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy