Η πρωτοβουλία αναλήφθηκε και αυτή τη φορά από την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λεμεσού, στα πλαίσια των προσπαθειών που καταβάλλονται εδώ και αρκετούς μήνες για να κερδηθούν νέες αγορές για το τουριστικό προϊόν της Κύπρου
Για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που χαρακτηρίζουν την πόλη και την περιφέρεια της Λεμεσού, τα οποία την καθιστούν έναν από τους πιο ελκυστικούς ποιοτικούς τουριστικούς προορισμούς, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν τουριστικοί πράκτορες και άλλοι επαγγελματίες του τουρισμού, σε μια σειρά από χώρες της Ανατολικής Μεσογείου και της Ασίας, οι οποίες ανέκαθεν επιδείκνυαν ενδιαφέρον για την Κύπρο και διατηρούν διαχρονικές σχέσεις, σε διάφορα επίπεδα, με τον τόπο και τον κόσμο του νησιού μας.
Η πρωτοβουλία αναλήφθηκε και αυτή τη φορά από την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λεμεσού, στα πλαίσια των προσπαθειών που καταβάλλονται εδώ και αρκετούς μήνες για να κερδηθούν νέες αγορές για το τουριστικό προϊόν της Κύπρου, ιδιαιτέρα μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία που έφερε τα πάνω κάτω στον τομέα των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου και του τουρισμού.
Ειδικότερα, η ΕΤΑΛ με τη συνεργασία και μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων της Λεμεσού πραγματοποίησε επισκέψεις στο Ισραήλ, την Ιορδανία, αλλά και την Αρμενία, καθώς διοργανώθηκε στο Τελ Αβίβ, το Αμμάν και το Γερεβάν λεπτομερής παρουσίαση της σύγχρονης τουριστικής βιομηχανίας της Λεμεσού μέσα από ένα εντυπωσιακό οπτικοακουστικό υλικό.
Οι παρουσιάσεις έγιναν από τη διευθύντρια της ΕΤΑΛ, Μαρία Στυλιανού Μιχαηλίδου, ενώ στις εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν στο Ισραήλ και την Ιορδανία παρέστησαν και προλόγισαν οι πρέσβεις της Δημοκρατίας στις δύο γειτονικές χώρες, Θεοδώρα Κωνσταντίνου και Μιχάλης Ιωάννου.
Πέρα από τη γενικότερη παρουσίαση της σύγχρονης Λεμεσού και των χαρακτηριστικών της που την καθιστούν αγαπημένο προορισμό, ιδιαίτερα για τους λεγόμενους ποιοτικούς ταξιδιώτες, παρουσιάστηκαν ειδικότερα οι ξενοδοχειακές μονάδες Parklane, St. Raphael, Amara, Amathus, Four Seasons, Mediterranean, Columbia και City of Dreams Mediterranean, για τις οποίες επιδείχθηκε έντονο ενδιαφέρον καθώς, όπως επισημάνθηκε, έχουν βάλει πολύ ψηλά τον πήχη σε ό,τι αφορά τις ανέσεις, την πολυτέλεια, την τεχνολογία, το σχεδιασμό και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, εδραιώνοντας τη Λεμεσό ως τουριστικό προορισμό υψηλών προδιαγραφών για επισκέπτες που αναζητούν την ποιότητα.
Οι παρουσιάσεις, τόσο της Λεμεσού όσο και ξενοδοχείων που συμμετείχαν, εντυπωσίασαν όχι μόνο τους επαγγελματίες του τουρισμού, αλλά και τους bloggers και δημοσιογράφους που παρευρέθηκαν, όπως αναφέρει η κα Μιχαηλίδου, σημειώνοντας ότι σε όλους τους παρευρισκόμενους στις εκδηλώσεις προσφέρθηκε ειδικό πακέτο που περιελάμβανε προωθητικό υλικό για τα ξενοδοχεία και γενικότερα για τη Λεμεσό, καθώς και αναμνηστικά δώρα, ενώ στη διάρκεια των εκδηλώσεων έγιναν κληρώσεις για πολυήμερες διακοπές σε πολυτελή ξενοδοχεία της Λεμεσού.
Να σημειωθεί ότι οι προσπάθειες της ΕΤΑΛ που γίνονται με την υποστήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού, θα συνεχιστούν και στους επόμενους μήνες σε άλλες χώρες, με στόχο να διασφαλιστεί η θέση της Λεμεσού ως αγαπημένου τουριστικού προορισμού καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy