ΠΣΕΜ: Θέλουμε ουσιαστικό διάλογο για τα θέματα παιδείας και οχι επικοινωνιακά τεχνάσματα

Έκκληση στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να πιέσει το Υπουργείο Παιδείας να προσέλθει σε ουσιαστικό διάλογο αναφορικά με τα θέματα παιδείας απηύθυνε η Παγκύπρια Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών (ΠΣΕΜ).

Σε γραπτή ανακοίνωση της ΠΣΕΜ αναφέρεται σε σημείο του χαιρετισμού του Προέδρου της Δημοκρατίας, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του νέου Δημοτικού Σχολείου στην Αθηένου που έγιναν χθες βράδυ, όπου σημειώνεται πως «ο ΠτΔ κάλεσε σε συνεργασία τους εκπαιδευτικούς και σωστά ανέφερε πως η παιδεία «δεν είναι και δεν πρέπει να είναι πεδίο αντιπαράθεσης, πρέπει να είναι πεδίο συνεργασίας όλων μας».

Αφού αναφέρει ότι «συμφωνούμε με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας» η ΠΣΕΜ τονίζει πως «το πνεύμα συνεργασίας πρέπει πρώτα και κύρια να το ακολουθήσει το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας που εδώ και μήνες αρνείται να μπει σε ουσιαστικό διάλογο για τα ζητήματα αξιολόγησης του μαθητή και αγνοεί τις απόψεις των εμπλεκόμενων εταίρων. Δεν νομίζουμε να κινείται σε πνεύμα συνεργασίας η κίνηση του Υπουργείου να προχωρεί σε επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για το σχέδιο αξιολόγησης του μαθητή, τη στιγμή που όχι μόνο δεν έχει ολοκληρωθεί ο διάλογος, αλλά το Υπουργείο δεν έχει καν τοποθετηθεί πάνω στις απόψεις μας για το συγκεκριμένο θέμα».

Ως ΠΣΕΜ, συνεχίζει η ανακοίνωση «καλούμε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, αν νοιάζεται πραγματικά για τη συνεργασία στα ζητήματα παιδείας, να πιέσει το Υπουργείο Παιδείας να προσέλθει σε ένα ουσιαστικό διάλογο για τα ζητήματα αξιολόγησης του μαθητή χωρίς υπεκφυγές και επικοινωνιακά τεχνάσματα, να καταθέσει τροποποιητικό νομοσχέδιο στη Βουλή που θα ακυρώνει το έκτρωμα των εξετάσεων ανά τετράμηνο, για να δημιουργήσουμε ένα σχολείο της κριτικής σκέψης και της ολόπλευρης μόρφωσης και όχι του ατομικισμού και της βαθμοθηρίας».

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy