Πύλη Εμβολιασμών: Γιατί «έπεσε» χθες το σύστημα – Πως θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα με την αύξηση των εμβολίων

Λόγω της αύξησης των δόσεων των εμβολίων το επόμενο διάστημα, θα αλλάξει η δυναμικότητα των υποδομών στο σύστημα προκειμένου να ανταποκρίνεται σε μεγαλύτερους όγκους αιτημάτων

Προεδρικό Μέγαρο, Λευκωσία, Κύπρος Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Αναστασιάδης απευθύνει χαιρετισμό στην τελετή διορισμού του Υφυπουργού Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής κ. Κυριάκου Κόκκινου. // Presidential Palace, Lefkosia, Cyprus The President of the Republic, Mr Nicos Anastasiades, addresses the ceremony for the appointment of the Deputy Minister of Research, Innovation and Digital Policy, Mr Kyriacos Kokkinos.

Το Υφυπουργείο Καινοτομίας επεξεργάζεται σχέδιο προκειμένου να δημιουργηθεί μια υποδομή που θα αντιμετωπίζει τα προβλήματα που προκύπτουν σε υπηρεσίες του δημοσίου οι οποίες δεν μπορούν να ανταποκριθούν στον όγκο των τηλεφωνημάτων από πολίτες.

Ο Υφυπουργός Κυριάκος Κόκκινος ανέφερε στην πρωινή έκδοση του ΑΣΤΡΑ ότι πρώτο στην πλατφόρμα θα μπει το Υπουργείο Εργασίας, το οποίο δέχεται γύρω στις 4.000 τηλεφωνήματα την ημέρα.

Επίσης εξέφρασε την ελπίδα ότι τους επόμενους 6-8 μήνες θα είναι έτοιμη μια πύλη η οποία θα αποτελεί το κεντρικό σημείο αναφοράς της επαφής του πολίτη με τις υπηρεσίες του κράτους μέσω διαδικτύου. Ο κ. Κόκκινος γνωστοποίησε ότι σήμερα θα έχει τηλεδιάσκεψη με το αντίστοιχο τμήμα του Ηνωμένου Βασιλείου για το συγκεκριμένο θέμα.

Παράλληλα, ο Υφυπουργός καινοτομίας ανέφερε ότι για την πανδημία του κορωνοϊού, ήδη λειτουργεί η γραμμή 1474, η οποία ανταποκρίνεται σε 15-17.000 κλήσεις την εβδομάδα. Όπως είπε υπάρχουν μέρες που τα τηλεφωνήματα μπορεί να είναι 500-600, αλλά σημείωσε ότι υπάρχουν μέρες που οι κλήσεις πλησιάζουν μέχρι και τις 5.000. Πρόσθεσε ότι το κάθε τηλεφώνημα καταγράφεται και αν δεν ανταποκριθεί εκείνη την ώρα, το τηλεφωνικό κέντρο θα καλέσει πίσω για να εξυπηρετήσει τον πολίτη.

Αναφορικά με το πρόβλημα που δημιουργήθηκε χθες στην Πύλη Εμβολιασμού για διευθέτηση ραντεβού, ο κ. Κόκκινος είπε ότι το τεχνικό πρόβλημα διήρκησε μισή με μια ώρα. Σημείωσε ότι το σύστημα δεν μπλόκαρε, απλά σε κάποια κέντρα που υπήρχε υπερφόρτωση αιτημάτων για διευθέτηση ραντεβού, το σύστημα συμπεριφερόταν με αργό ρυθμό, με αποτέλεσμα οι χρήστες να μην μπορούν να διεκπεραιώσουν το αίτημά τους. Πρόσθεσε ότι το σύστημα δεν έχει σχεδιαστεί για να έχει ταυτόχρονα 10.000 επισκέπτες.

Επίσης γνωστοποίησε ότι λόγω της αύξησης των δόσεων των εμβολίων το επόμενο διάστημα, θα αλλάξει η δυναμικότητα των υποδομών στο σύστημα προκειμένου να ανταποκρίνεται σε μεγαλύτερους όγκους αιτημάτων και σε μικρά χρονικά όρια. Είπε ακόμα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να κλείσει κάποιος ραντεβού που δεν ανήκει στην ηλικιακή ομάδα που ανακοινώνεται, προσθέτοντας ότι τα πάντα είναι καταγεγραμμένα.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy