Ανοιχτός ορίζοντας/ Ορίζοντας

Μείνε δίπλα μου,

η ιστορία πίσω από το έργο.

Είναι μια πολύπαθη ιστορία η αλήθεια. Από αλλού ξεκίνησε κι αλλού πήγε. Με άλλους βασικούς συντελεστές αρχικά και με άλλους στην πορεία.

Όταν λοιπόν καταλήξαμε εμείς οι τρεις σε μια αίθουσα με μόνο όχημα την φαντασία μας και τον ενθουσιασμό μας για αυτό που κάνουμε, αλλά και την ανάγκη μας να ξεφύγουμε από όλο αυτό που ζήσαμε και ζούμε λόγω της πανδημίας ήμασταν σαν τρία παιδιά που έπιαναν το ένα παιχνίδι μετά το άλλο. Και κάναμε πάσες ο ένας στον άλλον. Αυτό είναι πολύ σημαντικό όταν προκύπτει ένα έργο με την μέθοδο του επινοημένου θεάτρου.

Είχαμε ως δεδομένο πως έπρεπε να μείνουμε πιστοί σε μια συγκεκριμένη πρόταση που δεν ήταν δική μας και η οποία συνδυάζει  τις ιστορίες του Όσκαρ Ουάιλντ με την τρίτη ηλικία. Η πλάκα είναι πως όταν η πρόταση έγινε το 2019 στόχο είχε να ταξιδέψει η παράσταση σε οίκους ευγηρίας. Κωμικοτραγικό αν σκεφτεί κανείς πως τώρα δεν μπορούμε ούτε απ’ έξω να περάσουμε.

Δυσκολευτήκαμε πολύ, το βασανίσαμε άλλο τόσο γιατί θέλαμε τόσο πολύ να μιλήσουμε για όλα αυτά που τώρα μας προβληματίζουν, αλλά συγχρόνως έπρεπε να μείνουμε πιστοί και στην πρόταση που είχε υποβληθεί στις Πολιτιστικές Υπηρεσίες. Για την ακρίβεια, στήσαμε σχεδόν τρία έργα μέχρι να κάνουμε αυτό. Ώσπου μια μέρα εντελώς ξαφνικά μέσα από ένα αυτοσχεδιασμό προέκυψε η βάση αυτού που εν τέλει θα δείτε. Και μας άρεσε πάρα πολύ. Επιτέλους μπορέσαμε να κάνουμε αυτή την πρόταση να μας αφορά, να μας γαργαλά, να μας διασκεδάζει και να μας προβληματίζει συγχρόνως.

Και εκεί που όλα έμοιαζαν βουνό με ένα μαγικό τρόπο όλα ήρθαν και κούμπωσαν… Φτιάξαμε ένα έργο θεατρικό αλλά στην πορεία είχαμε πάρει την απόφαση να το κινηματογραφήσουμε γιατί  με όλο αυτό το “άνοιξε- κλείσε” των θεάτρων υπήρχε ο κίνδυνος να μην καταφέρουμε ποτέ να παρουσιάσουμε την παράσταση στο κοινό. Κι έτσι συνεργαστήκαμε με ένα καταπληκτικό συνεργείο κι εξαιρετικούς συνεργάτες όπου όλοι μαζί δημιουργήσαμε αυτό που θα δείτε στην οθόνη σας

Τώρα όσον αφορά στο έργο είναι βασισμένο σε πολλές πραγματικές ιστορίες, σε αυτοβιογραφικά στοιχεία, αλλά και σε ένα εξαιρετικό -αν  και όχι τόσο γνωστό- παραμύθι του Οσακρ Ουάιλντ τον ”Νεαρό Βασιλιά” το οποία εν ολίγοις μιλάει για την κοινωνική ανισότητα και την εκμετάλλευση του αδύναμου από τον δυνατό. Αλλά επειδή το μαύρο χιούμορ διακρίνει και τους τρεις μας δεν μπορούσαμε να ξεφύγουμε από αυτό κι έτσι γράψαμε μια μαύρη κωμωδία όπου δύο αδέρφια προσπαθούν να βρουν τρόπο να πραγματοποιήσουν την τελευταία μακάβρια και παράδοξη επιθυμία της μητέρας τους… Η συνέχεια επί της οθόνης προς το παρόν κι αν το επιτρέψουν μελλοντικά οι συνθήκες -γιατί όχι; – κι επί σκηνής…

Χριστίνα Κωνσταντίνου, Κώστας Σιλβέστρος,  Πάνος Μακρής

Κείμενο: Κώστας Σιλβέστρου, Χριστίνα Κωνσταντίνου και Πάνος Μακρής, Σκηνοθεσία και τελική δραματουργική επεξεργασία: Κώστας Σιλβέστρου, Σκηνικά/Κοστούμια: Σοσάννα Τομάζου, Μουσική: Δημήτρης Σπύρου, Σχεδιασμός Φωτισμού: Σεσίλια Τσελεπίδη.
Κινηματογραφική Σκηνοθεσία: Αντρέας Κυριάκου, Κινηματογράφηση: Έκτορας Παπαγεωργίου, Ηχοληψία-Σχεδιασμός ήχου: Μάριος Μηνά
Παίζουν: Χριστίνα Κωνσταντίνου και Πάνος Μακρής

Οnline μέσω του

www.soldoutticketbox.com,

από τις 7 το βράδυ και για 24 ώρες

20, 21, 22 και 23 Φεβρουαρίου 2021

Eιδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο, όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy.
Ακολουθήστε μας και στο Google News.