Συνεργασία της Ομόνοιας με την Consultics στο μάρκετινγκ

Η Ομόνοια άρχισε συνεργασία με την εταιρεία Consultics στον τομέα του μάρκετινγκ. Η συνεργασία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των προεκλογικών δεσμεύσεων του Διοικητικού Συμβουλίου για περαιτέρω ανάπτυξη του τμήματος μάρκετινγκ και αξιοποίηση του ισχυρού brand name του συλλόγου. 

Ομόνοια και Consultics εξέφρασαν την ικανοποίηση και τον ενθουσιασμό τους για την έναρξη  της μεταξύ τους συνεργασίας, που έχει ως κύριο στόχο την ανάπτυξη και ενδυνάμωση του μάρκετινγκ και της στρατηγικής πωλήσεων, αλλά και τη δημιουργία και υποστήριξη των υφιστάμενων δομών, με στόχο την ενίσχυση του brand του σωματείου σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.

Σε δηλώσεις του για το θέμα στην επίσημη ιστοσελίδα του σωματείου, ο πρόεδρος της Ομόνοιας, Αντώνης Τζιωνής, είπε: «Η συνεργασία μας εντάσσεται στο πλαίσιο της εντατικής προσπάθειας που ξεκίνησε για εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση των δομών και των πρακτικών του συλλόγου. Εχουμε πει ότι η αύξηση των εσόδων αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα. Το μάρκετινγκ είναι ένας τομέας στον οποίο επενδύουμε πολλά και θέλουμε να βελτιωθούμε. Προς αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε και ο στόχος μας θα είναι η διαρκής βελτίωση. Το brand Ομόνοια έχει πολλές δυνατότητες, τις οποίες θέλουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο προς όφελος του συλλόγου».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Consultics, Στέφανος Νικολάου, ανέφερε από πλευράς του: «Μεγάλος μας στόχος είναι να αναπτύξουμε το brand της Ομόνοιας. Θέλουμε να δημιουργήσουμε τις συνθήκες έτσι ώστε ο σύλλογος να είναι σε θέση να φτάσει σε αύξηση εσόδων, πάντοτε στηρίζοντας και αναπτύσσοντας το τμήμα μάρκετινγκ. Κλειδί είναι η δημιουργία περισσότερων ατού για να λειτουργήσει η Ομόνοια σε διεθνή πρότυπα».

Σε ανακοίνωση του σωματείου επισημαίνεται ότι η Consultics θα εργαστεί στους τομείς της προσέλκυσης και ικανοποίησης νέων χορηγών, αλλά και στην τόνωση και βελτίωση των ευκαιριών προβολής για τους νυν συνεργάτες της Ομόνοιας, σε πλήρη συνεργασία με το Διοικητικό Συμβούλιο και το τμήμα μάρκετινγκ του συλλόγου.

Για το σκοπό αυτό θα αξιοποιήσει επίσης την συνεργασία της με τη Stadia Solutions, δίνοντας έμφαση στους τομείς της αξιολόγησης και βελτιστοποίησης των υφιστάμενων συνεργατών της Ομόνοιας. Μέσω του δικτύου της Consultics, τοπικά και διεθνώς, θα κτίσει και θα ενδυναμώσει το brand της Ομόνοιας μέσω ρεαλιστικών προσεγγίσεων.

Ακολουθήστε το dialogos.com.cy, στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy.