Στα χέρια του Υπ. Παιδείας η έκθεση για το Σχέδιο Αξιολόγησης του Μαθητή

Στα χέρια του Υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού, Κώστα Χαμπιαούρη, η έκθεση της αρμόδιας Επιτροπής για το Σχέδιο Αξιολόγησης του Μαθητή.

Ο Υπουργός Παιδείας παρέλαβε το μεσημέρι την έκθεση από την Πρόεδρο της Επιτροπής για την Αξιολόγηση του Μαθητή, καθηγήτρια Μαίρη Κουτσελίνη και όπως είπε, θα την μελετήσει, θα αξιοποιηθεί και θα παρουσιαστεί στους εμπλεκόμενους φορείς.

Η έκθεση για το Σχέδιο Αξιολόγησης του Μαθητή θα παρουσιαστεί και θα παραδοθεί σήμερα το απόγευμα σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, εκπαιδευτικές οργανώσεις, γονείς, μαθητές, Παιδοβουλή.

Παραλαμβάνοντας την έκθεση, ο κ. Χαμπιαούρης είπε ότι θα δοθεί ένας μήνας περίπου προθεσμίας για να επανέλθουν οι εμπλεκόμενοι φορείς με εισηγήσεις και να εισέλθουν σε εντατικό διάλογο για να ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία.

«Είναι με μεγάλη χαρά που παίρνω σήμερα στα χέρια μου, την πρόταση για το ενιαίο σύστημα αξιολόγησης μαθητή, μαθήτριας. Είμαι σίγουρος ότι θα αξιοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Από τώρα ξεκινά ο δημόσιος διάλογος. Θα δώσουμε ένα περιθώριο, εύλογο χρονικό διάστημα, για να μπορέσουμε να καταλήξουμε και να δούμε πως προχωρούμε. Είμαι σίγουρος ότι το σχέδιο αυτό, αν υιοθετηθεί έστω με τις αλλαγές που πολύ πιθανόν να προτείνουν οι εμπλεκόμενοι φορείς θα βοηθήσει πολύ στην ποιοτική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος, θα βοηθήσει πολύ στα μαθησιακά αποτελέσματα, θα βοηθήσει πολύ να έχουμε ανατροφοδότηση για την πρόοδο των παιδιών μας για να μπορούμε να κάνουμε εκεί και όπου πρέπει τις παρεμβάσεις για να γίνονται καλύτεροι και οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μας μέσα από την διδαχτική μεθοδολογία», πρόσθεσε.

Η κα. Κουτσελίνη, παραδίδοντας την έκθεση στον Υπουργό Παιδείας, είπε ότι η απόφαση της Επιτροπής ήταν ομόφωνη, ήταν αντιπροσωπευτική από όλους τους εμπλεκόμενους.

«Μιλήσαμε με γονείς, με συνομοσπονδίες, ενημερώσαμε τις εκπαιδευτικές οργανώσεις , είχαμε διευθυντές, επιθεωρητές, μαθητές στην Παιδοβουλή, κλπ. Επομένως, είχαμε όλους τους εμπλεκόμενους. Απ’ εκεί και πέρα, βέβαια, από τη στιγμή που όλοι υιοθετούν τη φιλοσοφία η οποία είναι αντισταθμιστική, δηλαδή ο μαθητής δεν έρχεται στο σχολείο απλός και μόνο για να τον αξιολογούμε τελικά, αλλά για να βλέπουμε την πρόοδο του και να συνεισφέρουμε σε αυτή την πρόοδο. Θεωρώ ότι όλα τα άλλα , εάν υπάρχουν οποιεσδήποτε απόψεις θα ενσωματωθούν και θα μπορέσει σταδιακά η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πάνω στο θέμα να βοηθήσει στην ορθή αξιολόγηση του μαθητή», κατέλεξε.

Ακολουθήστε το dialogos.com.cy, στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy.