
Στο γραφείο του Χρηματοοικονομικού Επιτρόπου παραπέμπει η Κεντρική Τράπεζα Κύπρου τους πελάτες των τραπεζών που έχουν παράπονα ή καταγγελίες για τυχόν διαφορές τους με τις τράπεζες.
Σε ανακοίνωση της η Κεντρική Τράπεζα αναφέρει ότι με βάση τον σχετικό νόμο δεν έχει αρμοδιότητα ούτε νομική εξουσία να παρεμβαίνει στις σχέσεις μεταξύ πελατών και τραπεζών, καθώς και στις μεταξύ τους συμβάσεις στις οποίες η ΚΤΚ δεν αποτελεί συμβαλλόμενο μέρος.
Ως εκ τούτου, αναφέρεται, όσοι δανειολήπτες έχουν σχετικά παράπονα ή καταγγελίες, προτρέπονται όπως επικοινωνούν απευθείας με τον Χρηματοοικονομικό Επίτροπο για τις περιπτώσεις εκείνες που η ζημιά του καταναλωτή δεν υπερβαίνει τις €170.000, καθώς και για τις περιπτώσεις αναδιαρθρώσεων δανείων μέχρι του ποσού των €350.000.
Για τις περιπτώσεις στις οποίες η ζημιά υπερβαίνει τις €170.000, τότε ο καταναλωτής καλείται να αποτείνεται στο δικαστήριο για την επίλυση της διαφοράς», αναφέρει.
