Στόχος η δημιουργία σχολείων για λίγους – «Όσοι μπορούν» λέει ο Προδρόμου

Αποκαλυπτικός ο ΥΠΑΝ για τις αλλαγές στο σχέδιο αξιολόγησης μαθητών

 

Δεν έχει τέλος η αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει για τις εξετάσεις τετραμήνων, με το Υπουργείο Παιδείας να απαντά στις επικρίσεις που ακούγονται αλλά και να προχωρά ένα βήμα παρακάτω προδιαγράφοντας τι θα ακολουθήσει εάν και η νέα κυβέρνηση ακολουθήσει τις ίδιες πολιτικές.

Εγείρεται ζήτημα αποφάσεων και βελτιωτικών παρεμβάσεων για το νέο Σχέδιο Αξιολόγησης Μαθητών, λέει ο Υπουργός Παιδείας Πρόδρομος Προδρόμου, στο πλαίσιο δήλωσής του για τις διαδικασίες αξιολόγησης και αξιοκρατίας στο δημόσιο βίο και την εκπαίδευση. Ο υπουργός προσθέτει ότι το υπουργείο θα δημοσιοποιήσει σχετική έκθεση τις επόμενες ημέρες.

Το νέο Σχέδιο Αξιολόγησης Μαθητών/τριών, αναφέρει ο Υπουργός, «αμφισβητείται προτού καν ολοκληρωθεί, αξιολογηθεί συνολικά και, ενδεχομένως, αναπροσαρμοσθεί». «Μια συγκεκριμένη πολιτική δύναμη το αντιμάχεται μάλιστα από την πρώτη στιγμή και προτού καν τύχει οποιασδήποτε εφαρμογής», συμπληρώνει.

Ο κ. Προδρόμου σημειώνει ότι «μαζί με την αμφισβήτηση δεν έχει διατυπωθεί κάποια συγκροτημένη εναλλακτική πρόταση. Πρόταση που είχε ετοιμαστεί από το υπουργείο για τον περιορισμό των διαδικασιών αξιολόγησης στο Γυμνάσιο (δύο μαθήματα) και των γραπτών ασκήσεων (διαγωνισμάτων), στο πλαίσιο της “προφορικής αξιολόγησης”, μπορεί πάντοτε να εγκριθεί από τη Βουλή, εφόσον υπάρξει η πολιτική βούληση».

Αξιοσημείωτη είναι η αναφορά Προδρόμου, που αναμένεται επίσης να ανοίξει νέο κύκλο συζητήσεων, ότι «υπάρχει μια σημαντική μερίδα μαθητών/τριών που από την αρχή, από την Α’ Λυκείου, έχουν επιδόσεις που δείχνουν ότι συνολικά είναι αδύνατο να παρακολουθήσουν τα προγράμματα με κάποιο μαθησιακό όφελος (1-5/20) και για τους/τις οποίους/ες υπάρχει υποχρέωση να σχεδιαστεί κάποιο κατάλληλα προσαρμοσμένο πρόγραμμα για να μην ταλαιπωρούνται απλώς στο σχολείο».

Χαρακτηριστική ήταν πάντως και η πρόσφατη τοποθέτηση του αντιπροέδρου της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Γονέων Μέσης Εκπαίδευσης, Κώστα Κώστα, για το θεσμό των εξετάσεων τετραμήνων, πως οι κυβερνώντες ενδιαφέρονται μόνο για το 15% των μαθητών που παίρνει βαθμολογίες από 15-20, προσθέτοντας ότι δεν ενδιαφέρονται για το υπόλοιπο 85% των μαθητών και πως στοχεύουν να «πετάξουν» παιδιά έξω από το σχολείο.

 

 

«Όσοι μπορούν»
Αξιοσημείωτη είναι η αναφορά Προδρόμου, που αναμένεται να ανοίξει νέο κύκλο συζητήσεων, ότι «υπάρχει μια σημαντική μερίδα μαθητών/τριών που από την αρχή, από την Α’ Λυκείου, έχουν επιδόσεις που δείχνουν ότι συνολικά είναι αδύνατο να παρακολουθήσουν τα προγράμματα».

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy