Σύνδεσμος Καταναλωτών: Η υπηρεσία προστασίας καταναλωτή εξυπηρετεί άλλους όχι τους καταναλωτές

Καταγγελίες κατά της Υπηρεσίας Καταναλωτών για εξυπηρέτηση αλλότριων συμφερόντων


Κατεβάστε το  Dialogos App
Apple | Android | Huawei



Ο Σύνδεσμος Καταναλωτών καλεί την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας «να αναλάβει τις ευθύνες της και να συνειδητοποιήσει ότι ο ρόλος και ο σκοπός της ύπαρξής της είναι η αποτελεσματική προστασία των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών και όχι οποιωνδήποτε άλλων συνόλων ή συμφερόντων».

Σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Καταναλωτών αναφέρει ότι «δυστυχώς, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, που είναι η αρμόδια Αρχή για την προστασία των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών, δεν φαίνεται να εξυπηρετεί το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε». Προσθέτει ότι «υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι η προστασία των συμφερόντων των καταναλωτών, τίθεται σε δεύτερη μοίρα έναντι των όποιων άλλων συμφερόντων».

Συγκεκριμένα, ο Σύνδεσμος καταλογίζει στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή ότι «κατέθεσε νομοσχέδιο στη Βουλή και πέτυχε να εγκριθεί σε νόμο, παρά τις έντονες αντιδράσεις του Συνδέσμου Καταναλωτών, στο οποίο δόθηκε εξουσία στον διευθυντή να αναστέλλει κάθε μέτρο εναντίον του παραβάτη με μόνο μια γραπτή δήλωσή του ότι στο μέλλον θα σταματήσει να παραβιάζει το νόμο». Επίσης, με αυτό το νομοσχέδιο «δόθηκε εξουσία στον διευθυντή να επιβάλλει εκατομμύρια πρόστιμο, χωρίς μηχανισμό ελέγχου της απόφασής του σε περιπτώσεις που επιβάλλει χαριστικό πρόστιμο».

Καταλήγοντας, ο Σύνδεσμος Καταναλωτών υποστηρίζει ότι «η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή αδικαιολόγητα καθυστερεί την ολοκλήρωση της διερεύνησης σοβαρών και άλλων γραπτών καταγγελιών του Συνδέσμου, οι οποίες έπρεπε να ολοκληρωθούν σε δύο ή το αργότερο τρεις μήνες, έχει περάσει χρονικό διάστημα δεκαοκτώ μηνών και ακόμα διερευνώνται».

Eιδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο, όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy.
Ακολουθήστε μας και στο Google News.