6,3 εκατ. ευρώ σε διαφημιστικά γραφεία και μέσα ενημέρωσης

Πληρωμές 6,3 εκατ. ευρώ σε διαφημιστικά γραφεία και μέσα μαζικής ενημέρωσης εντόπισε η Ερευνητική Επιτροπή για την κατάρρευση του Συνεργατισμού. Μάλιστα, όπως αναφέρεται στο πόρισμα, πολλές από τις πιο πάνω πληρωμές έγιναν την περίοδο που κατέρρεε η τράπεζα, ενώ έγιναν και προπληρωμές ύψους 845 χιλ. ευρώ για διαφημίσεις οι οποίες δεν αξιοποιήθηκαν, αφού η τράπεζα έβαλε λουκέτο.

Σύμφωνα με το πόρισμα η ΚΕΔΙΠΕΣ (πρώην Συνεργατική) πραγματοποίησε εσωτερικό έλεγχο στον οποίο εντόπισε «ατασθαλίες, παρατυπίες και ανορθόδοξες πρακτικές», για τα θέματα των διαφημίσεων.

Μάλιστα η υπηρεσία εισηγήθηκε τη διεξαγωγή έρευνας εναντίον του τέως Γενικού Διευθυντή της ΣΚΤ Νικόλα Χατζηγιάννη, του Διευθυντή Στρατηγικής και Ανασχηματισμού Γιάννου Σταυρινίδη και της προϊστάμενης της Υπηρεσίας Μάρκετινγκ της ΣΚΤ, Πηνελόπης Ονησιφόρου.

Σύμφωνα με το πόρισμα την περίοδο 2014 – 2018 δόθηκαν 5,15 εκατ. ευρώ στο διαφημιστικό γραφείο Komo Media Lab και 1,15 εκατ. ευρώ απευθείας σε ΜΜΕ και άλλους οργανισμούς.

Μάλιστα έγιναν προπληρωμές

845 χιλ. ευρώ στον ΔΙΑ, Antenna, Digital Tree και Φιλελεύθερο για διαφημιστικό χρόνο και χώρο που δεν αξιοποιήθηκε, αφού η ΣΚΤ έβαλε λουκέτο.

Η Ερευνητική εισηγείται τη διεξαγωγή έρευνας από τις Αστυνομικές Αρχές «ώστε να διακριβωθεί γιατί διατέθηκαν τόσα εκατομμύρια, πώς διατέθηκαν, ποιους σκοπούς εξυπηρετούσαν, αν ήταν αναγκαία σε τελική ανάλυση η διαφήμιση ή όχι, όταν μάλιστα πληρώθηκαν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ εντός του 2018 όταν η τράπεζα έβαινε προς κατάρρευση».