Σε τεταμένο κλίμα η συνάντηση που είχε ο Υπουργός παιδείας με τους εκπαιδευτικούς καθώς μια σειρά από μέτρα αλλά και εισηγήσεις έφεραν αναστάτωση σε δασκάλους καθηγητές και διευθυντές.

Μεταξύ των θεμάτων για τα οποία οι εκπαιδευτικοί είχαν έντονες απόψεις και έφεραν σε δύκσολη θέση τον πολιτικό προϊστάμενο του Υπουργείου ήταν το θέμα της αξιολόγησης εκπαιδευτικών, για το οποίο πρέπει να πούμε υπήρξε ήδη κοστολόγηση, είναι στα 8,6 εκατομμύρια ευρώ, σχέδιο το οποίο σημειωτέο θα παραδοθεί την άλλη βδομάδα σε όλους τους εμπλεκόμενους.

Εκπαιδευτικοί διερωτήθηκαν πως είναι δυνατόν να υπάρξει αντικειμενική αξιολόγηση συνδέοντας την επιχειρηματολογία τους με το ότι η ΕΕΥ απαρτίζεται από πρόσωπα τα οποία τοποθετούνται εκεί με κομματικά κριτήρια.

Ο Υπουργός απέρριψε ότι τα πάντα γίνονται με κομματικές αποχρώσεις και ταυτότητες, ενώ ενημέρωσε ότι το πρόγραμμα αξιολόγησης θα υλοποιηθεί σε τρία ή τέσσερα χρόνια σταδιακά. Στον προϋπολογισμό του επόμενου έτους περιλήφθηκε ήδη πρόνοια για 2 εκ. ευρώ.

Μεταξύ των θεμάτων για τα οποία υπήρξε έντονη συζήτηση ήταν μεταξύ άλλων το θέμα των κλιματιστικών στα σχολεία ακόμη και το θέμα της αξιολόγησης της ορθογραφίας στα σχολεία, για τα οποία υπήρξε μάλιστα έντονη ανταλλαγή θέσεων μεταξύ του Υπουργού Παιδείας και του Διευθυντή του Γυμνασίου Σολέας του κ. Λοίζου Σέπου, ο οποίος εισηγήθηκε προς τον Υπουργό την υποστήριξη των κλιματιστικών μέσω ενός εντατικού προγράμματος τοποθέτησης φωτοβολταικών συστημάτων.

Ως θέμα αρχής ο Υπουργός είπε πως το Υπουργείο δεν τάσσεται κατά της τοποθέτησης κλιματιστικών αφού όμως προηγηθούν σχέδια ενεργειακής αναβάθμισης, στέγαστρα τοποθέτηση ανεμιστήρων και άλλες πρακτικές απαντώντας προς τον κ. Σέπο ότι τα φωτοβολταικά παράγουν ισχύ μόλις 5 μεγαβάτ ενώ για να μπουν κλιματιστικά χρειάζεται δεκαπλάσια ισχύς. Αν έχετε κάτι υπόψιν που να μπορεί ως δια μαγείας να θέσει σε λειτουργία τα κλιματιστικά στα σχολεία πέστε μας το να το δούμε απάντησε ο Υπουργός στον κ. Σέπο λέγοντας ότι το κονδύλι για αυτά είναι γύρω στα 100 εκατομμύρια ενώ μόνον η διαδικασία ενεργιακής αναβάθμισης των σχολείων όπως την έχει σχεδιάσει η ΑΗΚ είναι 300 χιλιάδες ευρώ.

Η συζήτηση έγινε σε ακόμη πιο έντονους τόνους όταν ελέχθη ότι στα γυμνάσια τα παιδιά πηγαίνουν ανορθόγραφα, δεν ξέρουν να γράψουν μια πρόταση και ζήτησε να δοθεί έμφαση στο σχέδιο ορθογραφίας καλλιγραφίας, κάτι που έφερε και αντιδράσεις από τους παρόντες εκπαιδευτικούς της δημοτικής.

Ο Υπουργός απάντησε ότι δεν είναι ορθό να ισοπεδώνεται η δουλειά όλων των δασκάλων.

Κατά τα άλλα ο Υπουργός επέμεινε στην ορθότητα της θέσης για υιοθέτηση των τετραμήνων επαναλαμβάνοντας ότι θα αποφορτώσουν τους μαθητές σε θέματα ύλης θα καταργήσουν τα απρόοπτα διαγωνίσματα και θα φέρουν 2 με 4 διαγωνίσματα ανά τετράμηνο.

Μας έχεις Like στο Facebook ;