Λειτουργός Εξυπηρέτησης Πελατών

Η εταιρεία συστημάτων ασφαλείας Piperaris Security Protection λόγω επέκτασης των εργασιών της ζητά να προσλάβει άτομο για να καλύψει τις πιο κάτω θέσεις για την επαρχία Λεμεσού.

Λειτουργός Εξυπηρέτησης Πελατών – Λεμεσός

  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
  • Απομακρυσμένη διάγνωση και επίλυση τεχνικών βλαβών
  • Συντονισμός, οργάνωση και υποστήριξη ραντεβού
  • Είδος απασχόλησης: Πλήρης απασχόληση
  • Διάρκεια απασχόλησης: Μόνιμη θέση εργασίας
  • Μισθός, πολύ ικανοποιητικός με ευκαιρίες ανέλιξης, αναλόγως προσόντων και πείρας.

Απαιτούμενα προσόντα:

  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο ή τμήμα εξυπηρέτησης πελατών
  • Αριστη γνώση λειτουργικών συστημάτων Microsoft και MS Office
  • Αριστη γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (προφορικός και γραπτός λόγος)
  • Ικανότητα εκμάθησης και χειρισμού διάφορων λογισμικών
  • Ικανότητα διατήρησης και διαχείρισης αρχείου
  • Ικανότητα ιεράρχησης προτεραιοτήτων και διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων
  • Ικανότητα επικοινωνίας με πελάτες και συναδέλφους
  • Ακεραιότητα χαρακτήρα, προθυμία, υπευθυνότητα, επαγγελματισμός και άριστες διαπροσωπικές σχέσεις
  • Οργανωτική προσωπικότητα με υψηλό αίσθημα ευθύνης και ομαδικότητας
  • Εχεμύθεια
  • Λευκό Ποινικό Μητρώο

Παρέχεται συνεχής εκπαίδευση σε ένα σύγχρονο περιβάλλον με μοντέρνους τρόπους εργασίας και αντιλήψεις.

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως αποστείλουν το βιογραφικό τους μέχρι 04/11/2016 στην ηλεκτρονική διεύθυνση hr@piperaris.com ή  με φαξ στο 77772289 δηλώνοντας ξεκάθαρα τη θέση για την οποία ενδιαφέρονται.

Ολες οι αιτήσεις θα τύχουν άκρως εμπιστευτικού χειρισμού.


Ηλεκτρολόγος

Ζητείται αδειούχος ηλεκτρολόγος για όλες τις ηλεκτρολογικές εργασίες μιας νέας κατοικίας στη Λεμεσό.

Για πληροφορίες παρακαλώ καλέστε στο 99714080.


Υπεύθυνος/η Καφετέριας (Supervisor)

Η εταιρεία C.W. Artopolis Ltd, μέλος του Ομίλου CTC, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα των αρτοποιείων και καφετεριών, ζητά να προσλάβει Υπεύθυνο Καφετέριας (Supervisor) στη Λευκωσία.

Καθήκοντα και ευθύνες

  • Υπεύθυνος για την αποτελεσματική λειτουργία της καφετέριας που έχει υπό την ευθύνη του με σκοπό την επίτευξη των στόχων πωλήσεων.
  • Διασφάλιση ότι τηρούνται οι διαδικασίες και οι κανονισμοί ασφάλειας και υγείας της εταιρείας, καθώς και οι κανονισμοί υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων (HACCP).
  • Διασφάλιση παροχής υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης και ικανοποίησης των πελατών.
  • Υπεύθυνος για τη διαχείριση, εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού.

Απαραίτητα προσόντα

  • Προηγούμενη εργασιακή πείρα τουλάχιστον 3 χρόνων σε ανάλογη θέση
  • Αριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας
  • Ευχέρεια στη χρήση ταμειακής μηχανής και ηλεκτρονικών υπολογιστών
  • Προσανατολισμός στη εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Ικανότητα επικοινωνίας, διοίκησης ομάδας και επίλυσης προβλημάτων

Προσφέρεται ανταγωνιστικό πακέτο απολαβών, συνεχής εκπαίδευση, επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.

Αποστολή βιογραφικών σημειωμάτων στη διεύθυνση cv@ermes.com.cy το αργότερο μέχρι στις 2 Νοεμβρίου 2016 δηλώνοντας τη θέση: Supervisor.


Συντονιστής/τρια HACCP, ποιότητας και υγιεινής τροφίμων

Στα αρτοζαχαροπλαστεία Πανδώρα επιθυμούμε να προσλάβουμε για τα καταστήματά μας δυναμικό άτομο για τη θέση του/της Συντονιστή/ριας  HACCP, ποιότητας και υγιεινής τροφίμων. Το άτομο πρέπει να έχει άριστες οργανωτικές ικανότητες, επικοινωνιακά προσόντα και γνώσεις λιανικού εμπορίου.

Αρμοδιότητες:

  1. Διατήρηση των σχεδίων HACCP και ενίσχυση των διεργασιών ποιότητας στην παραγωγή
  2. Διατήρηση και έλεγχο της ορθής βιομηχανικής και υγιεινής πρακτικής
  3. Εφαρμογή όλων των σχετικών διαδικασιών του συστήματος ποιότητας
  4. Διατήρηση και ενημέρωση του αρχείου συστήματος διαχείρισης ποιότητας
  5. Υιοθετεί προληπτικά μέτρα όσον αφορά την εφαρμογή άψογων προδιαγραφών ποιότητας, ασφάλειας και υγιεινής των τροφίμων

Προσόντα:

  1. Να μπορεί να ανταποκριθεί σε περιβάλλον με γρήγορους ρυθμούς.
  2. Να έχει ευχάριστη προσωπικότητα με επικοινωνιακά προσόντα.
  3. Να έχει γνώση των συστημάτων ασφαλείας και ποιότητας τροφίμων.
  4. Να γνωρίζει την MS Office.
  5. Πολύ καλή γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας σε προφορικό και γραπτό λόγο.
  6. Να έχει επαγγελματική πείρα στο λιανικό εμπόριο και στο κομμάτι των τροφίμων.
  7. Να έχει πλήρη, έγκαιρη ενημέρωση των σχετικών νομοθεσιών για το σύστημα HΑCCP και σχετικών υγειονομικών προδιαγραφών.

Οσοι ενδιαφέρονται για την πιο πάνω θέση εργασίας, παρακαλώ όπως στείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα στο careers@pandorabakeries.com αναφέροντας τη θέση εργασίας που ενδιαφέρεστε.

Ολα τα προσωπικά στοιχεία των υποψηφίων είναι εμπιστευτικά και σε καμία περίπτωση δεν θα μεταφερθούν σε τρίτους.

Λόγω μεγάλου αριθμού ληφθέντων βιογραφικών, η εταιρεία θα επικοινωνήσει μόνο με τους επιτυχόντες υποψηφίους.

www.pandorabakeries.com
Facebook: PandoraBakeries
Διγενή Ακρίτα 22,
Αγιος Αντώνιος, 1045 Λευκωσία
Τηλ: 22466066


Σύμβουλος Πωλήσεων

Καθήκοντα:

Το άτομο θα εργάζεται στο κατάστημα της εταιρείας και θα εξυπηρετεί τους πελάτες που επισκέπτονται το κατάστημα για αναζήτηση ειδικού τεχνικού εξοπλισμού ή/και εργαλείου. Η εξυπηρέτηση αυτή θα πρέπει να γίνεται μέσω διάχυσης γνώσης για τα χαρακτηριστικά των προϊόντων καθώς και συμβουλής για το τι καλύτερα θα ικανοποιήσει της ανάγκη του πελάτη.

Προσόντα:

  • Δίπλωμα ή πτυχίο σε Μηχανολογία, Ηλεκτρολογία ή άλλο συναφή κλάδο θα θεωρηθεί ως επιπρόσθετο προσόν
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Εμφαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Οργανωτικές ικανότητες

Αν σας ενδιαφέρει η θέση μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό  στην ηλεκτρονική διεύθυνση recruitment@humanasset.com, χρησιμοποιώντας τον κωδικό ΣΠ/10/16.


Secretary

Responsibilities:

  • Answer phone calls and redirect them when necessary
  • Arrange new meetings and appointments
  • Communicating with local suppliers
  • Typing and word processing
  • File and update contact information of employees, customers, suppliers
  • Support and facilitate the completion of regular reports
  • Develop and maintain a filing system
  • Check frequently the levels of office supplies and place appropriate orders

Requirements:

  • Politeness
  • Integrity and professionalism
  • Excellent written and verbal Greek and English skills are necessarily
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Able to work under pressure
  • Work permission is obligatorily.
  • Proven work experience as a secretary or administrative assistant
  • Familiarity with office organization and optimization techniques
  • High degree of multi-tasking and time management capability
  • Proficiency in MS Office software’s

To apply for this vacancy, please sent your CV to ms@mano-security.com


Ψήστες

Το Derlicious Kebab Corner, μέλος της εταιρείας PHC Franchised Restaurants Public Ltd., ζητά να προσλάβει για το Derlicious στη Λήδρας, Λευκωσία: Ψήστες

Ολοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους στο derlicious.ledras@phc.com.cy ή να επικοινωνήσουν στο 96-332860


Project Manager Engineer (Limassol)

The right candidate will act as the primary interface between Pafilia and a project team of architects, engineers, consultants, contractors.  Will also interact with other professionals throughout the process of planning, design and construction of new buildings from the ground up, tenant improvements, to strategic real-estate planning and facilities assignments.

Specific duties will include, but not limited to:

  • Initiate and manage the procurement of design, construction and consultants services;
  • Manage the team in planning and analysis of conceptual design and preconstruction activities;
  • Monitor and control the process of issuance relevant permits and attend meeting with relevant authorities during this process
  • Oversee and review the development of architectural and engineering construction drawings and bid documents;
  • Draft, review, communicate and enforce contractual documents for design and construction professionals;
  • Serve as liaison between Pafilia and design and construction professionals;
  • Meet with authorities, officials, contractors, architects, engineers and consultants to present the project status and anticipate issues;
  • Coordinate and direct internal resources, as required
  • Develop and monitor project budget and schedule including updating and maintaining project controls;
  • Anticipate potential changes to budget or schedule and provide guidance on the review and analysis of changes when presented;
  • Provide analysis of budgets and schedules and their effect on the financial objectives of the project;
  • Review contractor and vendor onsite activities to verify they are in contractual compliance with design specifications, schedules and workmanship standards;
  • Manage the project close out process to a successful completion;
  • Observe and report on construction process and construction related issues;
  • Prepare documentation for analysis and review of specific issues;
  • Establish, direct and/or document project meetings;
  • Develop and complete project specific tasks as required to meet or exceed the expectations of the client and fulfill our contractual obligations;
  • Promote the highest level of professionalism and ethics.

Skills – Competencies

  • Experience in managing project teams successfully
  • Ability to meet deadlines and control structured frameworks
  • Strong verbal and written communication skills
  • Time management and personal effectiveness skills are essential

Requirements

  • Ground up experience in High Rise Residential is a must.
  • A minimum of 10 years of directly related Project Management experience
  • Bachelor’s degree in a related field such as Engineering, Construction Management and Architecture.
  • Post graduate qualifications (MSc, MPhil, Master’s Degree in construction management) will be considered as an additional credential
  • Proficiency with Microsoft Office (including Word, Excel and Project) and project management tools.
  • Proficiency in AutoCAD is desirable, but not required
  • Excellent knowledge of the Greek and English languages.

Benefits

  • An attractive package above market will be offered to the right candidate.

To apply please contact Human Resources:
human.resources@pafilia.com

Successful applicants will be contacted within 4 weeks


Πωλητής/τρια -Υπεύθυνος/η Μάρκετινγκ

Ζητείται Πωλητής και υπεύθυνος Μάρκετινγκ για την εταιρεία Party City στη Λευκωσία με βασικό μισθό και προμήθεια.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Προϋπηρεσία στον κλάδο πωλήσεων και εκδηλώσεων
  • Γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας
  • Γνώση ηλεκτρονικού υπολογιστή
  • Αδεια οδήγησης

Παρακαλώ αποστείλετε το βιογραφικό σας στο admin@partycity.com.cy


Παρουσίαση Προγραμμάτων (Απογευματινή 4ωρη Εργασία)

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ

Η Kronos Learning ζητά 2 άτομα από κάθε επαρχία κοινωνικά για άμεση εργασία Παρουσίασης Προγραμμάτων σε προκαθορισμένα ραντεβού.

(Απογευματινή 4ωρη εργασία)

Προσόντα

  • Απόφοιτοι τουλάχιστον Λυκείου
  • Ανεση Επικοινωνίας
  • Για τα ικανά άτομα απολαβές €800 +bonus
  • Ενημέρωση στο αντικείμενο εργασίας

Ραντεβού στο τηλέφωνο: 96 514 765, Email: kronoslearning@gmail.com


Office Assistant

Οur Ρrofile

Located in Limassol and with its origins in Germany, Safebridge Cyprus Limited is a daughter company of Safebridge, one of the world leading e-assessment, e-learning, and e-certification companies. Safebridge brings together the expertise of the IT sector and the maritime industry hereby addressing the certificate management needs of crew operators, private users,but also certificate issuing authorities.The range of applications embraces certificate issuance, storage, re-traceability, web-access and 24/7 customer support.All our activities follow Germany’s strict data protection regime as well as ISO standards. Found on the basis of our wide experiences, reputation and trust-grown partnerships in the field of maritime training, Safebridge is inquiring for an ‘Office Assistant’.

Your tasks

  • Organize office and assist associates in ways that optimize procedures
  • Sort and distribute communications in a timely manner
  • Create and update records ensuring accuracy and validity of information
  • Schedule and plan meetings and appointments
  • Monitor level of supplies and handle shortages
  • Resolve office-related malfuctions and respond to requests or issues
  • Coordinate with other departments to ensure compliances with established policies
  • Maintain trusting relationships with suppliers, customers and colleagues
  • Perform receptionist duties when needed

Your profile

  • Proven experience as an office assistant or in another relevant administrative role
  • Knowledge of ‘back-office’ computer systems (ERP Software)
  • Working knowledge of office equipment
  • Thorough understanding of office management procedures
  • Excellent organizational and time management skills
  • Analytical abilities and aptitude in problem-solving
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Very good command of English
  • Proficiency in MS Office

A dynamic, friendly team, a nice working atmosphere and a varied and interesting job will expect you.
A proper familiarization on the job will be provided.

The company offers medical scheme and 13th salary.

We look forward to receiving your application by post or mail:
jobs@cy.safebridge.net

Safebridge Cyprus Limited
2, Griva Digeni & Anastasi Sioukri
Pamelva Court, Office 401
3035, Limassol, Cyprus


Aτομο για την αποθήκη (Βιομηχανική Περιοχή Νήσου)

Η εταιρεία Α. Ζοrbas Catering ζητά να προσλάβει άτομο για την αποθήκη. Ο κατάλληλος υποψήφιος θα αναλάβει καθήκοντα παραλαβής, διαλογής και ελεγχού του εξοπλισμού και των αποθεμάτων της αποθήκης.

Απαραίτητα προσόντα και ιδιότητες:

  • Αριστη γνώση ελληνικής γλώσσας
  • Απόφοιτος Λυκείου
  • Γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών
  • Δυναμική προσωπικότητα, ακεραιότητα χαρακτήρα
  • Τουλάχιστον 3 χρόνια σε παρόμοια θέση

Ωράριο απασχόλησης:

  • Εξαήμερη απασχόληση (Δευτέρα – Κυριακή με 1 off στη βδομάδα)
  • 08:00 – 16:00

Ολοι οι ενδιαφερόμενοι/νες μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση personnel@zorbas.com.cy σημειώνοντας τον
κωδικό θέσης: ΒΑ1016 ή συμπληρώνοντας ηλεκτρονική αίτηση εργασίας στο cv.zorbas.com.cy
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνείτε με το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού στο τηλ:22466106


Ατομο για Αποθήκη

Ζητείται αποθηκάριος για εταιρεία εκδηλώσεων στη Λευκωσία με βασικό μισθό.
Η δουλεία απαιτεί:

  • Εργασία με ακανόνιστο ωράριο
  • Ακανόνιστες ημέρες
  • Εργασία σε περίοδο εορτών και αργιών

Απαραίτητα προσόντα:

  • Γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας
  • Γνώση ηλεκτρονικού υπολογιστή
  • Αδεια οδήγησης
  • Προϋπηρεσία στο κλάδο εστιατορίων ή κέτερινγκ όπως και γνώση τεχνικών εργασιών όπως ηλεκτροκόλληση, λουστράρισμα ή ξυλουργικά θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.

Παρακαλώ αποστείλετε το βιογραφικό σας στο admin@partycity.com.cy

Μας έχεις Like στο Facebook ;