Ο Κώστας Χαμπιαούρης στο διάστημα που διετέλεσε Υπουργός Παιδείας, άφησε πίσω του χάος, καθώς ήταν σε συνεχιζόμενη ρήξη με τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους μαθητές. Πλέον, ΠΟΕΔ, ΟΕΛΜΕΚ και ΟΛΤΕΚ αναμένουν τις κινήσεις του νέου υπουργού Παιδείας, Πρόδρομου Προδρόμου και εκφράζουν τις ελπίδες τους για μια καλύτερη συνεργασία.

Ειδικότερα, ο πρόεδρος της ΠΟΕΔ, Φίλιος Φυλακτού, ανέφερε σε ανάρτησή του στο Facebook: «Η Παιδεία του τόπου χρειάζεται πρωτίστως όραμα. Όχι λόγια και ανούσιες διακηρύξεις. Προσβλέπουμε σε μια νέα αρχή με προσανατολισμό προς τις σωστές και αναγκαίες αλλαγές, προς όφελος όλων των παιδιών. Η μελανότερη περίοδος της κατηφόρας και αποδιοργάνωσης του υπουργείου Παιδείας έχει λήξει μετά από τους τραγικούς 20 μήνες υπουργίας του κ. Χαμπιαούρη! Χρειάζεται χρόνος, νηφαλιότητα, συνεργασία και όραμα. Καλή επιτυχία κύριε Πρόδρομε Προδρόμου. Προσβλέπουμε σε ειλικρινή, έντιμη και αγαστή συνεργασία στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνετε, ιδιαίτερα μετά το χάος που έχει προκληθεί από τον προκάτοχό σας».

Ως μια δύσκολη περίοδο, χαρακτήρισε τη θητεία Χαμπιαούρη ο πρόεδρος της ΟΛΤΕΚ, Παναγιώτης Λυσάνδρου. «Ιδίως, εξαιτίας των γεγονότων του καλοκαιριού του 2018. Ωστόσο, αυτό ανήκει στο παρελθόν και ευελπιστούμε ότι με τον νέο υπουργό, ο οποίος είναι έμπειρος πολιτικός και γνώστης των θεμάτων Παιδείας, ότι θα έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Κώστα Χατζησάββας, θέλησε να μη σχολιάσει τη θητεία Χαμπιαούρη. Ωστόσο, ευχήθηκε στον νέο υπουργό Παιδείας «κάθε επιτυχία στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει στην κρίσιμη αυτή περίοδο, όπου αρκετά εκπαιδευτικά ζητήματα είναι ανοιχτά, με αποκορύφωμα τη νέα μορφή αξιολόγησης των μαθητών. Ευελπιστούμε σε μία αγαστή και εποικοδομητική συνεργασία προς όφελος της δημόσιας Παιδείας. Αναμένουμε να συναντηθούμε το συντομότερο δυνατό για μία γενική συζήτηση και για ανταλλαγή απόψεων, επί διαφόρων εκπαιδευτικών ζητημάτων».

Επιπλέον, σημείωσε ότι περιμένουν το συντομότερο δυνατό πρωτοβουλία για διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ειδικά για το ζήτημα της νέας αξιολόγησης των μαθητών, έτσι ώστε να αποκλιμακωθεί η ένταση της περιόδου. Με στόχο τον καλύτερο δυνατό τρόπο αξιολόγησης των μαθητών, προς όφελος πρωτίστως των μαθητών, σύμφωνα με ρεπορτάζ του «Φιλελεύθερου».