Ηλεκτρονικά θα εξυπηρετούνται αρκετές από τις ανάγκες του κοινού από την δημόσια υπηρεσία γύρω στις αρχές του 2016.

Συγκεκριμένα, ο υφυπουργός παρά τω προέδρω Κωνσταντίνος Πετρίδης δήλωσε στον Άστρα ότι ετοιμάζεται η λειτουργία ενός κέντρου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στα πρότυπα του ΚΕΠ το οποίο θα εξυπηρετεί το κοινό σε μια σειρά 500 υπηρεσιών.

Ο κ. Πετρίδης σημείωσε ότι οι αλλαγές με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας είναι συνεχείς τονίζοντας ότι για πρώτη φορά εισάγεται στην πολεοδομία απλοποιημένη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων από το κοινό.

Στόχος της κυβέρνησης είπε , να παραδώσει μια Κύπρο λιγότερο γραφειοκρατική.