Σε εφαρμογή αναμένεται να τεθεί από σήμερα η δωρεάν γραμμή 1450 η οποία έχει σκοπό να εξυπηρετεί τους πολίτες για θέματα, σχετικά με τις κοινωνικές ασφαλίσεις και τα επιδόματα.
Το Κέντρο Επικοινωνίας 1450 θα λειτουργήσει για διάστημα δυο μηνών σε πιλοτική βάση.
Τα τηλεφωνήματα θα απαντούν, από τις 8 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα, 22 λειτουργοί ανάδοχης εταιρείας ενώ σε πρώτη φάση θα απασχολούνται και λειτουργοί του Υπουργείου Εργασίας και του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας.
Τα ερωτήματα των πολιτών θα κατηγοριοποιούνται και σε κάποια θα δίνονται απαντήσεις αμέσως, ενώ ερωτήσεις για εξειδικευμένα θέματα θα αποστέλλονται για εξέταση στα αρμόδια τμήματα.
