Το 1420 συνεχίζει τη λειτουργία του μόνο για αναφορά έκτακτων περιστατικών COVID-19

Το τηλεφωνικό κέντρο 1420 συνεχίζει τη λειτουργία του μόνο για αναφορά έκτακτων περιστατικών COVID-19, διευκρινίζει τη Δευτέρα το Υπουργείο Υγείας.

Σε ανακοίνωσή του, το αρμόδιο Υπουργείο αναφέρει ότι λόγω του αυξημένου αριθμού τηλεφωνημάτων, που δέχεται το τηλεφωνικό κέντρο 1420 της Υπηρεσίας Ασθενοφόρων, σχετικά με ερωτήματα γενικής φύσεως, επισημαίνεται ότι το 1420 λειτουργεί μόνο για αναφορά έκτακτων περιστατικών COVID-19.

Όπως σημειώνει «για γενικές πληροφορίες σχετικά με τον κορωνοϊό, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο 1412 (8 π.μ. – 8 μ.μ., Δευτέρα – Παρασκευή) ή με την ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], για απορίες σε σχέση με τα πρωτόκολλα και τις κατευθυντήριες οδηγίες που βρίσκονται σε ισχύ.
Επιπλέον, πληροφορίες υπάρχουν διαθέσιμες και στην ιστοσελίδα https://www.pio.gov.cy/coronavirus/.

Υπενθυμίζει παράλληλα ότι σε περίπτωση ανάπτυξης συμπτωμάτων (πυρετός, βήχας, μυαλγίες, δύσπνοια, ανοσμία, αγευσία, δυσγευσία), οι πολίτες οφείλουν να επικοινωνούν με τον Προσωπικό τους Ιατρό για να λάβουν περαιτέρω ιατρική καθοδήγηση.

Εξυπηρέτηση πολιτών άνω των 60 ετών και ατόμων με αναπηρίες σε υποστατικά λιανικού εμπορίου ποτών και τροφίμων

Εξάλλου, το Υπουργείο Υγείας σύμφωνα με το Διάταγμα, ημερομηνίας 17 Οκτωβρίου του 2020, υπενθυμίζει ότι παγκύπρια οι υπεραγορές, οι φρουταρίες, τα Μίνι-μάρκετ, τα Κρεοπωλεία, τα Ιχθυοπωλεία, τα Παντοπωλεία και τα Φαρμακεία από την ώρα έναρξης της λειτουργίας τους έως τις 09:00 θα εξυπηρετούν αποκλειστικά και μόνο τα άτομα άνω των 60 ετών και τα άτομα με αναπηρίες.

Σημειώνεται ότι η πιο πάνω ρύθμιση δεν αφορά σε αρτοποιεία, περίπτερα ή/και άλλους χώρους, όπου η εξυπηρέτηση γίνεται σε σύντομο χρονικό διάστημα και δεν υπάρχει συγχρωτισμός ατόμων.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy