Το ΑΚΕΛ ενόψει εκλογών προσπαθεί να βγει από την απομόνωση, ισχυρίζεται ο Υπ. Παιδείας

Υπουργός Παιδείας – Παγκύπρια Ομοσπονδία Φοιτητικών Ενώσεων Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Λευκωσία, Κύπρος Ο Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας κ. Πρόδρομος Προδρόμου σε συνάντηση με την Παγκύπρια Ομοσπονδία Φοιτητικών Ενώσεων (ΠΟΦΕΝ). // Education Minister – Pancypriot Federation of Student Unions Ministry of Education, Sport and Youth, Lefkosia, Cyprus The Minister of Education, Sport and Youth, Mr Prodromos Prodromou, at a meeting with the Pancyprian Federation of Student Unions (POFEN).

O Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Πρόδρομος Προδρόμου σε γραπτή δήλωση αναφορικά με ανακοίνωση του ΑΚΕΛ στην οποία το κόμμα, κάνει λόγο για «αποτυχημένο θεσμό» της αξιολόγησης μαθητών/τριών, ισχυρίζεται ότι με «τις γνωστές αναχρονιστικές αντιλήψεις του και χαρακτηριστική προσέγγιση λαϊκισμού, το ΑΚΕΛ προσπαθεί, ενόψει των επικείμενων εκλογών, να βγει από την απομόνωση στην οποία το οδηγούν οι παρωχημένες και ακραίες τοποθετήσεις του».


Διερωτάται όμως κανείς σε τι ωφελεί αυτή η εμμονή τους, αφού είναι πολύ καλά γνωστό ότι το ΑΚΕΛ ήταν το μόνο πολιτικό κόμμα που από την πρώτη στιγμή τάχθηκε εναντίον της Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης, η οποία όμως έτυχε της έγκρισης της Βουλής, προσθέτει ο Υπουργός Παιδείας.

Σύμφωνα με τον κ. Προδρόμου, αναφέρονται σε νομοθεσία που είχε εξ αρχής όχι μόνο την έγκριση της Βουλής, αλλά και στήριξη μέσα από τροπολογίες πολιτικών δυνάμεων που έγιναν δεκτές (χαρακτηριστικά αναφερόταν ως «νόμος Λεωνίδου») και τη θετική τοποθέτηση τόσο της ΟΕΛΜΕΚ όσο και σε γενικές γραμμές της Συνομοσπονδίας Ομοσπονδιών Γονέων. Μιλούν για νομοθεσία που το ΑΚΕΛ επεδίωξε κατ’ επανάληψη ανεπιτυχώς να αναιρέσει, ενώ στην πράξη προσπάθησε με κάθε τρόπο να εμποδίσει την εφαρμογή της, παρατηρεί ο κ. Προδρόμου.

«Ποιο δίκαιο έχει και ποιο σκοπό εξυπηρετεί άραγε το ΑΚΕΛ που προσπαθεί να παρεμποδίσει να ολοκληρωθεί μια μεταρρύθμιση, η οποία έχει δημοκρατικά εγκριθεί; Αυτή είναι η αντίληψή τους για τη δημοκρατική διακυβέρνηση;», διερωτάται ο κ. Προδρόμου.

Επίσης ο Υπουργός Παιδείας αναφέρει πως «εδώ και τρία χρόνια το ΑΚΕΛ προτάσσει μηδενισμό και αναχρονιστικά ιδεολογήματα και η μόνη συμβολή του είναι να αναστατώνει ανώφελα τα σχολεία».


Ακολούθως αφού ισχυρίζεται ότι η νέα διαδικασία αξιολόγησης έχει εφαρμοστεί επιτυχώς, καθιερώνοντας ένα πεδίο αξιόπιστης αξιολόγησης, με όλα τα οφέλη και αίσθηση αξιοκρατίας και παρέχει πολύ χρήσιμες ενδείξεις τόσο για τους μαθητές/μαθήτριες, όσο και για τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία, προσθέτει ότι φέτος η εφαρμογή της διευρύνεται, καλύπτοντας και τον γυμνασιακό κύκλο. Σημειώνει πως η Πολιτεία και το Υπουργείο Παιδείας μπορούν στη βάση των αξιόπιστων στοιχείων και ενδείξεων που είναι πλέον διαθέσιμα να αξιολογούν συνεχώς τα αναλυτικά προγράμματα και τις παιδαγωγικές μεθόδους και διαδικασίες και να επιφέρουν με στοχευμένο τρόπο αναπροσαρμογές και βελτιώσεις.

“Δεν προσφέρει οτιδήποτε η νέα έξαρση του ΑΚΕΛ που δεν σχετίζεται πραγματικά με τη σχολική ζωή, αλλά αναμφίβολα συνδυάζεται με την προεκλογική περίοδο”, συνεχίζει προσθέτοντας “ας αντιληφθούν ότι είναι στις κάλπες που θα κριθεί η εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας και ας αφήσουν ήσυχα τα σχολεία”.

(ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το dialogos.com.cy, στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy.