Το ΥΠΠ καθορίζει την πορεία του δημ. σχολείου χωρίς διάλογο

Από τη σημερινή συζήτηση στην Επιτροπή Παιδείας στη Βουλή επιβεβαιώθηκαν οι θέσεις και ανησυχίες του ΑΚΕΛ διαπίστωσε ο βουλευτής του ΑΚΕΛ, Γιώργος Γεωργίου.

«Ο Υπουργός της Παιδείας βεβιασμένα και χωρίς διάλογο που να καταλήγει σε συγκεκριμένες συγκλίσεις, κατέθεσε ένα πολυσέλιδο έγγραφο το οποίο θα καθορίσει την πορεία και τον χαρακτήρα του δημόσιου σχολείου για τις επόμενες δεκαετίες.
Καταγράφηκαν ξανά έντονες διαφωνίες από πολλούς εκπαιδευτικούς εταίρους και πολιτικές δυνάμεις για καίρια ζητήματα που αφορούν τόσο στις εξετάσεις των τετραμήνων αλλά και σε ότι αφορά γενικά στους Κανονισμούς.

Δικαιώνεται η θέση μας για τη ανάγκη ενός εξαντλητικού διαλόγου για εισαγωγή των τετραμήνων που οδηγούν σε ένα εξετασιοκεντρικό, μη ανθρώπινο και αντιδημοκρατικό σχολείο. Εμείς διαφωνούμε με αυτή την πρόταση.
Αυτές οι ανησυχίες μας επεκτείνονται και σε πολλές άλλες πτυχές λειτουργίας του δημόσιου σχολείου όπως κατατέθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας. Η φιλοσοφία πολλών κανονισμών έρχεται σε αντίθεση με το όραμα για ένα δημοκρατικό και ανθρώπινο σχολείο.

Αναμένουμε τη συζήτηση τον Σεπτέμβρη όπου θα καταθέσουμε τις εισηγήσεις μας προσβλέποντας στην ουσιαστική αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου.»

Eιδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο, όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy.
Ακολουθήστε μας και στο Google News.