Όταν τα παιδιά μεγαλώσουν και καταλάβουν γιατί έπρεπε να αξιολογούνται, τότε θα το εκτιμήσουν, ήταν η χθεσινή απάντηση του Υπουργού Παιδείας σχετικά με τις διαμαρτυρίες των μαθητών για τις εξετάσεις τετραμήνων.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας, σε δηλώσεις του στο περιθώριο της επίσκεψής του στο Ελένειο Δημοτικό Σχολείο, όπου υλοποιείται το Πρόγραμμα «Μαγειρεύω και Προσφέρω» και απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τη χθεσινή πορεία διαμαρτυρίας για τις εξετάσεις τετραμήνων, ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας, Πρόδρομος Προδρόμου, είπε ότι στο σχολείο πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση.
«Χρειάζεται αξιολόγηση για να μπορεί το σχολείο να αναδεικνύει αξίες. Αν δεν υπάρχει αξιολόγηση, τότε δεν μπορεί να περιμένουμε ότι θα έχουμε αξίες στο σχολείο μας. Υπάρχει μια άποψη σε κάποιους ότι θα ήταν καλύτερα να μην υπάρχει αξιολόγηση. Αυτή η λογική της ισοπέδωσης δεν είναι αποδεκτή», πρόσθεσε.
Όπως είπε, «έχουμε κάποια συμπεράσματα από τη μέχρι τώρα εμπειρία μας». «Ήδη έχουμε προσανατολιστεί και είναι εφικτό να έχουμε λιγότερες εξετάσεις, για παράδειγμα αντί τέσσερα ή πέντε τα εξεταζόμενα μαθήματα στο Λύκειο μπορεί να είναι τρία. Τέτοιες λύσεις θα συζητηθούν -όπως θα συζητηθεί συνολικά η φιλοσοφία της αξιολόγησης- γιατί ουδέποτε το Υπουργείο έχει ζητήσει να γίνονται πολλά διαγωνίσματα. Αν γίνονται πολλά διαγωνίσματα, εκεί όπου γίνονται και έχουν δίκιο τα παιδιά και οι γονείς, είναι μια δυσλειτουργία. Πρέπει να διορθώσουμε αυτά τα κακώς κείμενα. Δεν είναι η θεραπεία να μην έχουμε εξετάσεις, όπως ακούω κάποιους να λένε, και είμαι βέβαιος ότι και τα παιδιά, τα οποία διαμαρτύρονται, όταν θα μεγαλώσουν θα καταλάβουν γιατί έπρεπε να αξιολογούνται και θα το εκτιμήσουν», συμπλήρωσε.
