Το Υπ. Παιδείας αναμένει γραπτές θέσεις ΟΕΛΜΕΚ και η ΟΕΛΜΕΚ αναφέρεται σε κωλυσιεργία του ΥΠΠΑΝ

Το  Υπουργείο Παιδείας  Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΠΑΝ) σε ανακοίνωση που εξέδωσε τη Δευτέρα αναφέρει ότι έχει ζητήσει και αναμένει και τις γραπτές εισηγήσεις και απόψεις της ΟΕΛΜΕΚ για τα Μαθησιακά Πλαίσια και νέο Σχέδιο Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου.

Το Υπουργείο Παιδείας επισημαίνει ότι το νέο Σχέδιο Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου και των Εκπαιδευτικών αποτελεί προτεραιότητα και έναντι του Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας,

Η ΟΕΛΜΕΚ από την άλλη με ανακοίνωση κάνει λόγο για τακτική κωλυσιεργίας από το ΥΠΠΑΝ  και αναφέρει ότι προειδοποιεί πως δεν θα κάνει αποδεκτή την περαιτέρω κωλυσιεργία και χρονοτριβή στην επίλυση σημαντικών προβλημάτων και ότι μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η δεν αποκλείει και τη δυναμική αντίδραση.

Η ΟΕΛΜΕΚ αναφέρεται ειδικότερα, σε τρία συγκεκριμένα προβλήματα που χρήζουν άμεσης επίλυσης και διευκρινίζει ότι το πρώτο ζήτημα αφορά τα Πλαίσια Μάθησης κυρίως της Γ’ Λυκείου αλλά και των άλλων τάξεων του Λυκείου, “όπου δεν έγινε ορθή αντιστοίχιση της διδακτέας ύλης με τον πραγματικά διαθέσιμο διδακτικό χρόνο” για το οποίο αναφέρει το Υπουργείο “ουσιαστικά έκλεισε τις πόρτες του διαλόγου”.

Παραθέτει τον προγραμματισμό που ανακοίνωσε το ΥΠΠΑΝ για τη σχολική χρονιά 2021 – 2022 για τη Γ’ Λυκείου, θέμα για το οποίο η οργάνωση απέστειλε στις 20 Αυγούστου 2021 γραπτό αίτημα για διάλογο.

Αναφέρεται επίσης στη διενέργεια ελέγχου μέσω των rapid test κάθε 72 ώρες, το οποίο δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία και προκαλεί την απώλεια ωφέλιμου διδακτικού χρόνου.

Eιδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο, όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy.
Ακολουθήστε μας και στο Google News.