Black Friday: Άλλη τιμή στα ράφια, άλλη στο ταμείο – Καταγγελίες καταναλωτών και για εικονικές εκπτώσεις

20 καταγγελίες που αφορούν κυρίως παραπλανητικές πρακτικές καταστημάτων σε βάρος του καταναλωτή έφτασαν στο Σύνδεσμο Καταναλωτών και παραπέμπονται για εξέταση στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εμπορίου δήλωσε στον ΑΣΤΡΑ η Νομική Σύμβουλος του Συνδέσμου Βιργινία Χρήστου.

Μιλώντας στη Μεσημβρινή Έκδοση εξήγησε ότι οι καταγγελίες αφορούν περιπτώσεις λανθασμένων τιμών καθώς όπως είπε, καταναλωτές κατήγγειλαν πως άλλη τιμή αναγραφόταν στο ράφι κι άλλη τιμή στο ταμείο.

Επίσης, είπε ότι υπήρξαν περιπτώσεις με ψηλά ποσοστά εκπτώσεων σε ιστοσελίδες που εν τέλει ήταν εικονικά.

Τόνισε ότι οι καταναλωτές οφείλουν να παρατηρούν τις διακυμάνσεις τιμών και να εξετάζουν κατά πόσον στο προϊόν αναγράφεται, τόσο η αρχική τιμή όσο και η τιμή έκπτωσης και όχι μια εκ των δύο.

Επίσης τόνισε, είναι σημαντικό οι καταναλωτές να έχουν κατά νου την αξιοπιστία μιας εταιρείας και εξετάζουν κατά πόσον μπορεί να αντεπεξέλθει σε περίπτωση ενός ελαττωματικού προϊόντος.

Σημείωσε ότι το κοινό δεν πρέπει να βιαστεί να κάνει τις αγορές του καθώς θα υπάρξουν εκπτώσεις και σε άλλες περιόδους όπως κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy