Νέα πιο αυστηρά τεστ ρύπων και κατανάλωσης αυτοκινήτων

Νέο τεστ ρύπων αυτοκινήτων, το οποίο θα είναι υποχρεωτικό για όλους τους νέους τύπους οχημάτων από το Σεπτέμβριο του 2017 και για όλα τα νέα οχήματα από το Σεπτέμβριο του 2018, προωθεί η Κομισιόν. Η Κομισιόν προτείνει να υιοθετηθεί η Παγκόσμια Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφριού Οχήματος = World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP), μια παγκόσμια εναρμονισμένη διαδικασία δοκιμών που έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο της Οικονομικής Επιτροπής των Ηνωμένων Εθνών για την Ευρώπη (UNECE).

Η WLTP θα παρέχει αυστηρότερες συνθήκες δοκιμής και πιο ρεαλιστικές τιμές κατανάλωσης CO2 / καυσίμου προς όφελος για τους καταναλωτές και τις ρυθμιστικές αρχές, τόσο σε επίπεδο ΕΕ όσο και σε εθνικό επίπεδο

Η τεχνική ρυθμιστική επιτροπή της Κομισιόν συγκέντρωσε τους εκπροσώπους των κρατών μελών (Τεχνική Επιτροπή Μηχανοκινήτων Οχημάτων), οι οποίοι ψήφισαν υπέρ του σχεδίου πρότασης της Επιτροπής να εισαγάγει μία νέα, πιο ρεαλιστική, διαδικασία δοκιμής για τη μέτρηση των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης καυσίμων από τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά.

Η Elżbieta Bieńkowska, Επίτροπος για την Εσωτερική Αγορά, Βιομηχανία, Επιχειρηματικότητα και ΜΜΕ, δήλωσε: «Η Επιτροπή συνεχίζει να ανταποκρίνεται στις αποκαλύψεις για τις εκπομπές των αυτοκινήτων με συγκεκριμένα μέτρα. Τώρα, είμαστε έτοιμοι να γεφυρώσουμε το χάσμα στις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση καυσίμων. Αυτό είναι καλή είδηση ​​για τον καταναλωτή και το περιβάλλον».

Ο Miguel Arias Cañete, Επίτροπος για την Κλιματική Δράση, πρόσθεσε: «Αυτό είναι ένα κρίσιμο βήμα για την αποκατάσταση της αξιοπιστίας. Με βάση αυτή τη νέα μεθοδολογία δοκιμών, η Επιτροπή θα προτείνει νέα φιλόδοξα πρότυπα εκπομπών CO2 στον τομέα των αυτοκινήτων, για την περίοδο μετά το 2020».

Η τρέχουσα διαδικασία εργαστηριακών δοκιμών για τη μέτρηση των εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμων από τα αυτοκίνητα δεν αντικατοπτρίζει πλέον τις σημερινές συνθήκες οδήγησης ή τεχνολογίες οχημάτων.

Το σχέδιο εκτελεστικής πράξης θα αποσταλεί στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο σύντομα, ώστε να μπορούν να ασκήσουν το δικαίωμα ή τον κανονιστικό τους έλεγχο σύμφωνα με τους κανόνες της επιτροπολογίας.

Η νέα δοκιμή των εκπομπών CO2 συμπληρώνει το έργο της Κομισιόν να μειώσει το επίπεδο των εκπομπών NOx μέσω δοκιμών εκπομπών σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, καθώς και την πρόταση της Επιτροπής για πλήρη αναμόρφωση του συστήματος έγκρισης τύπου για την εξασφάλιση καλύτερης ποιότητας και ανεξαρτησίας στις δοκιμές οχημάτων, καθώς και μεγαλύτερη επιτήρηση των αυτοκινήτων ήδη σε κυκλοφορία.

ΚΥΠΕ

Google News icon Aκολουθήστε μας στο Google News

Οι τελευταίες ειδήσεις από την Κύπρο και τον κόσμο και όλη η επικαιρότητα στο dialogos.com.cy